Hoe te verliezen Gezicht van de maan Na Dexamethason

June 27



Dexamethason of Decadron, een glucorticosteroid die lijkt op een natuurlijke wijze bijnierhormonen. Dexamethason wordt gebruikt om dit hormoon vervangen wanneer het lichaam een ​​tekort erin, om ontsteking te verminderen in de gewrichten. Dit medicijn is nuttig voor vele patiënten met artritis, evenals mensen met bepaalde vormen van kanker. De meerderheid van de mensen die steroïden ervaring bijwerkingen te nemen; een dergelijk effect is een dubbele kin of de maan gezicht. Er zijn een aantal stappen die genomen kunnen worden om de maan het gezicht te verminderen, terwijl het nemen van dexamethason.

Instructies

•  Praat met uw arts over eventuele bijwerkingen van de medicijnen die u kan worden ervaren, en bespreek andere medicatie opties of wijzigingen die u kunt maken in het nemen van de dexamethason.

•  Bespreek het verlagen van de dosering. In veel gevallen gewoon het nemen van minder dexamethason kan maan gezicht te verlichten of te doen minder merkbaar zijn.

•  Praat met uw arts over het spenen jezelf af van de medicatie. Zodra de medicatie wordt stopgezet, zal de maan gezicht beginnen af ​​te nemen en weg zal gaan in de tijd.

•  Eet een goede voeding en laat uw gewicht na het stoppen van de medicatie. De meerderheid van de mensen automatisch wat gewicht te verliezen zodra de medicatie is niet meer leverbaar, maar het beperken van uw dieet kan helpen je verliest elke steroïde gewichtstoename je hebt ervaren, evenals de maan gezicht, sneller.

•  Oefening na het stoppen van de medicatie zal ook de snelheid van herstel tijd. Echter, moet u uw dieet te bespreken en te oefenen regime met uw arts voor een goede monitoring en begeleiding.

Tips en waarschuwingen

Vraag uw arts over te schakelen naar een andere ontsteking medicatie.